parmak çikolata!

yine geldim buraya, bir ara blogspota girebilmiştim sonra yine olmadı. dns ayarları vs. ben bilemiyorum o işleri, of neyse buradayız bakalım.

benim için çok güzel bir haber: nestle parmak çikolata yeniden çıkmış. çocukken çok sevdiğim yeşil, sarı, mavi jelatinli parmak şeklindeki pralinler. tabi ambalajını değiştirmişler, tadı da azıcık farklı, eskisini tercih ederdim. neyse buna da şükür. görür görmez bakkalda kalan son 3 taneyi alıverdim. biri cem’e, biri onur’a, biri de bana. nasıl bir sevinç ama! hiç unutmamıştım parmak çikolatayı, bir gün yeniden çıksın diye beklemiş durmuştum. o gün bugünmüş🙂

4’ü bir arada kutulusunu yapmışlar ama ben eskisi gibi tek tek almayı tercih ederim. zamane insanına hiçbir şey yetmiyor. her şey çok çok olacak, birazı da stokta duracak. gerek yok böyle şeylere. ne demişler azı karar, çoğu zarar.

bu arada burada bir nestle ürününe yer verişim tamamen çocukluk aşklarımdan birine yeniden kavuşmamla ilgili. yoksa uzun zamandır nestle ürünü almıyorum. zaten çikolatayı, soya lesitini illeti yüzünden cem’e de mümkün olduğunca almamaya çalışıyorum, kendim de çok sevdiğim halde emzirdiğim için (neredeyse!) hiç yemiyorum.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to parmak çikolata!

  1. grinotlar says:

    Ya biz tüm kahvaltılık gevrekleri kestik hepsinde mısır var diye, soya ve mısırözü yağı almıyorum, içinde mısır şurubu, soya lesitini olabilir diye aldığım herşeyin içeriğini miniminnacık harflerle bile yazsalar okuyorum. Ama bu lesitin olayı da artık tüy dikti yani. GDO çıktı mertlik bozuldu. Mısırı, soyayı tüketmesek bile GDO lu soya ve mısır küspesiyle beslenen ihayvanları yiyoruz, sütlerini içiyoruz en nihayetinde. Eninde sonunda o GDO bünyeye girecek diyorlar yani, kaçış yok. Ama günün birinde çikolataya da şüpheyle bakacağımı düşünmezdim hiç…😦

    • yaseminz says:

      selen artık bi şey yemeden önce 100 kez düşünüyoruz da çocukların sevdikleri şeyler hep zararlı ona çözüm bulmak zor. cem çok isyan ediyor ama ben almıyorum. bazen arkadaslarım ellerinde gofret vs. bi şeyle geliyorlar cem’i sevindirmek için, onlara da söylüyorum “getirmeyin yedirmiyorum, bunu da göstermeyeceğim hatta çöpe atacağım” diye. çocuklara böyle ıvır zıvır getirmenin alemi yok! kalem getir, silgi getir, meyve getir, sebze getir, sürpriz yumurta yerine gerçek yumurta getir :p gerçi her tavuğun yumurtası da yenmez oldu😦

  2. yasemin says:

    tadelle gibi mi?.. : )

Leave a Reply

