çoğunluk


çoğunluk, rüya’nın doğumundan kısa süre sonra vizyona girdiği için sinemada izleyememiştik. gerçi doğumdan 6 ay sonra hala sinemada bir film izlemiş değilim fakat çok yakında sinemaya gidebileceğimi hissediyorum🙂 film hakkında hep iyi şeyler duyduğum için dvdsinin çıkmasını merakla bekliyordum.

filmi 2 ay önce dvdden izledik. o zamandan beri de burada filmden bahsetmeyi istiyordum. kendinizden, çevrenizden, ailenizden tanıdık sahneler göreceğiniz çok iyi bir film çoğunluk. kaçırmayın.

dvd için TIK

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=2687005

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to çoğunluk

  1. Margot says:

    Bu filmi ben de çok beğendim Yasemin. Yönetmenin tespitlerini çok yerinde buldum. Ama bir yandan da üzüldüm, kızdım, sıkıldım. Yani iyi bir filmdi :))
    Son zamanlarda bir de Tilda Swinton’ın I’m love isimli neşriyatını seyrettim. Beğenmek için elimden geleni yaptım ama çoook sıkıldım. Yani bir clarissa dalloway olamadın tilda, olmamış dedim. Sen yine de seyret, ne düşüneceğini merak ediyorum çünkü.
    sevgiler,
    cem’e ve rüya’ya öpücükler!

  2. Deli Anne says:

    hiç haberim yoktu burdan , herkes gibi:) çok yabancı geliyor şimdi ama burası da.. bloglar açılmadı mı, açılacaktı yakında ama. Ben sana şöyle yotum bıraktım, DNS ayarlarını değiştirip (hemen herkes gibi) görüyorum blogları ve hatırladıkça bakıyorum sana da:)

Leave a Reply

