annelik dersleri

akşamüstü yere battaniye serdik, son 2 haftadır desteksiz oturan rüya yerde takılırken:

yasemin: arkasına yastık koyalım düşer belki

onur: neden? hiç düşecek gibi durmuyor

yasemin: olsun biz yine de koyalım, düşünce kötü oluyor, ağlıyor

onur: böyle böyle düşmeden oturmaya alışacak ama

yasemin: istemiyorum, ağlamasın

cem (kendi kendine konuşur gibi gayet kısık bir sesle): e senin de alışman lazım ama. annelik böyle bi şey zaten.

yasemin: e ben de anneliğin nasıl bir şey olduğunu sizden öğreniyorum evladım. sizden önce annelik nedir bildiğim mi vardı?

This entry was posted in annelik/babalık, cem'in günlüğü, gündelik, rüya'nın günlüğü. Bookmark the permalink.

3 Responses to annelik dersleri

  1. Fulya says:

    Uzun zamandir bu kadar gulmemistim, sahane!

  2. ışko says:

    hay allah müstahakını versin cem!

Leave a Reply

