pazar gecesi rüyası :: mary and max

dün gece rüya 23.10’da uyudu! evet, rüya’nın düzen ve prensip sahibi pek çok yeni anne babayı evhama sürükleyecek böyle bir saatte uyumuş olması bizim evde bayram etkisi yarattı çünkü bu rüya’nın aylardır, hatta doğduğundan beri en erken uyuduğu saatlerden biriydi. daha erken yattığı birkaç seferde ben odayla salon arasında mekik dokumaktan uyuduğunu anlamamıştım bile ama bu kez oldu ve ben pazar gecesi şansıma çıkan bu piyangoyu, mary and max’i izleyerek değerlendirdim.

bir gece önce baştan sona, kesintisiz olarak film izlemiş biri olarak çok mutluyum şu anda hatta kendimi çok farklı hissediyorum. 5,5 ay öncesine kadar gayet rutin bi şekilde, haftada en az 2-3 kere yaptığımız şeyin şu anda kazandığı değeri size anlatamam. bir reklam cümlesi ile anlatmaya çalışırsam: 5,5 aylık rüya’yı erken (?) yatırıp kesintisiz film izlemek paha biçilemez. geri kalan her şey için mastercard.

filmi tek başıma izledim çünkü rüya’yı uyutmak için evi karattığım sırada onur da uykuya yenik düşmüştü. güzeldi; dokunaklı, ince, detaylarıyla eğlendiren, tatlı bir film. eğlenceli detaylardan biri: mary’nın tekerlekli iskemleye ve eve mahkum karşı komşusunun bir didişen bir sevişen iki köpeği var, isimleri sony ile cher. izlemediyseniz kaçırmayın.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to pazar gecesi rüyası :: mary and max

  1. Sen yine iyisin, ben hayatta dayanamazdım hemen sızar kalırdım Doğa uyuduğunda. Fİlm falan hikaye olurdu yani:)
    öperim..

  2. yaseminz says:

    özgür selam, hani biz görüşecektik bir zamanlar?

  3. yaseminz says:

    filmi izledin mi?

Leave a Reply

