deneme 1-2, ses ses… beni duyuyor musunuz?

burayı henüz benimseyemedim. blogu wordpress’e aktardığımı maille haber verdiğim bir grup arkadaşım var ama bilmiyorum ki beni burda da yokluyorlar mı?

digitürk’ün maç yayınını veren 3 blog yüzünden tüm bloglar kapatıldı. olan bu. ilerde çocuklar okurlarsa görsünler. söylenecek hiçbir şey yok. yaşadığım ülkenin gündemini oluşturan maddelerin yanına çok yakışacak bir olay daha sadece. acaba bloglara ulaşmamıza ne zaman izin verecekler? evet, böyyüklerimiz her zaman olduğu gibi bizi düşünmeden bizim adımıza kararlar alıyorlar. bütün dünya youtube’a girerken biz tünellerden geçerek güç bela girdik kaç sene, bloglar da mı öyle olacak?

ilkokuldayken bizi yağmur, soğuk demeden her sabah “ne mutlu türküm diyene!” diye bağırtırladı. 5 sene boyunca, bunun hiç de mutlu olunacak bir şey olmadığının, aslında çoğu zaman utanılacak bir şey olduğunun farkına varmayalım diye haykırmışız. zaten burda işler hep böyle yürütülmeye çalışılıyor, devekuşu misali kafayı kuma gömüp, telkinlerle, yalanlarla kendini ve etrafını kandırma yöntemi pek makbul. şimdi ise artık kaçacak yer yok, sadece bir gece televizyonu açıp kanalları dolaşmak bile yeter türk olmanın pek de matah bir şey olmadığını anlamaya.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to deneme 1-2, ses ses… beni duyuyor musunuz?

  1. ışko says:

    yase, seni çok iyi anlıyorum ve hakikaten bu idraksizliği yapanlar televizyonlarda hayallerinize dokunun falan gibi bişi diyolar, dalga geçer gibi. nası dokunayım salak sen benim hayallerimi anlatmama izin vermiyosun, geri zekalı.

  2. özden says:

    ben her internet günümde girip baktım bir şey yazdın mı diye. yaz yani:) buraya geldim geleli yani nerdeyse bir senedir gazetelere bakmıyorum, gündemi takip etmiyorum. aslında benim işimi yapan biri için bu ayıp bir şey, başkasını ben ayıplayabilirim. ama o kadar kötü ki her şey, neyini takip edeyim (çocuklara hukuk anlatıyoruz ama memlekette hukuk diye bir şey yok mesela). hiç değilse bir süre kafamı dinleyim dedim.

  3. TRKN says:

    yasemincim durumu güzel özetlemişsin ne diyim. bilmem kaç yıllık wordpress’ci olarak buraya gelmiş olmana üzüldüm diyemem gerçi ama seni buraya mecbur eden olaylar zincirine baktıkça ne yazık ki sevgili türkiyemize daha bi “sevgiyle” doluyorum… (auto-sansür uyguladığım için kendimden nefret ediyorum bu arada)🙂

    şimdi insan nerde yaşarsa yaşasın hep doğduğu yeri arayıp durur ya, onun gibi senin de wordpress’e alışman belki biraz zaman alır. ama fena diildir ya🙂 iyidir WP🙂 hem o da blogspot gibi yaralıdır. geçmişte 1,5 yıla yakın kapatılmışlığı vardır filan.

    umarım burada da blogspotta olduğu gibi mutlu olursun🙂

  4. yaseminz says:

    teşekkürler arkadaşlar🙂
    tarkan’cım, notunu okuyunca seni ne kadar özlediğimi farkettim. o eşşek mete’ye söyle de gelin beraber bir gün :p

    • TRKN says:

      mutlaka :)) gerçekten çok uzattık arayı bu sefer. gerçi tamamen onun teze yoğunlaşmasıyla ilgili bi durum ama yeter gari bu kadar özlem… ayarlayalım bişeyler.

      bu arada blogspot açılmış sanırım?

  5. Isil says:

    Yasemin, artik wordpresste mi devam edeceksin?

  6. yaseminz says:

    ışıl, blogspot açılmadı ki hala? yani ben giremiyorum kendi bloguma. herkes başladı mı blogspot’a??

  7. Isil says:

    baslamis gibi gorunuyordu ama bugun bir arkadasim yine girilmiyor dedi,noluyor anlamiyorum

Leave a Reply

