>bir gün belki hayattan, geçmişteki günlerden

>”Türkiye değişiyor. Değer yargılarımız da. Biz fakirdik ama ben denize de giriyordum, organik meyve de yiyordum. Bugün zengin bir baba olarak çocuğumu yüzmeye götürecek yer de bulamıyorum, organik meyve de. O yüzden kime mutlu denir bilemiyorum.”

Şenol Güneş
Trabzonspor Teknik Direktörü
This entry was posted in alıntı, meşaz. Bookmark the permalink.

6 Responses to >bir gün belki hayattan, geçmişteki günlerden

  1. >doğru söze ne denir…

  2. Selen says:

    >Offf! Çok içime oturdu bu sözler… Çok acıklı bir durumdayız, kendi kendimizi bu hale getirdik.

  3. Zeynep says:

    >Ne de doğru demiş..

  4. NzN says:

    >güzel özetlemiş!

  5. Sitare says:

    >söz öyle güzel ki.upuzun bir yazının anlatcaklarını özetlemiş.alıntı yapıp blogumda paylaşıcam sakıncası yoksa sevgiler…

  6. yasemin says:

    >sitare hiçbir sakıncası olamaz tabii ki🙂 sevgiler.

Leave a Reply

