>okula başlamadan önceki gün

>

ben okula başlamadan önce kayıt için bu fotoğrafı çektirmiştik. önlük karşı komşumuzun oğlundan ödünç. saçım olabilecek en gergin haliyle atkuyruğu, acısı hala aklımda. fotoğraf çekilirken okula başlayacak olmanın bedbahtlığı içindeyim. 2 yıllık anaokulu tecrübem vardı, anaokulunu da sevmezdim. ben aynı babaannem gibi evde oturmayı, onun gibi hiç okula gitmemiş olmayı dilerdim ama bunu kimseye söyleyemezdim.

cem ise anaokuluna severek gitti şimdi okula başlayacağı için de öyle mutsuz falan değil. başlayacağı okula, geçen günkü kısa ziyareti saymazsak, yabancı. anaokuluna başka bir yere gitti. sınıfındaki çocukların çoğu anaokulundan birbirlerini tanıyor olacaklar, cem ise dışardan geliyor. heyecan falan da yok, hatta okullu oluyorum diye biraz sevindiği bile söylenebilir. yarın okulda ilk günü. başka telaşlar yüzünden bu konu kafamda biraz geri planda kalmış olabilir ama şu anda şaşırıyorum. çocuğu okula başlayacak kadar büyük biri olmama şaşırıyorum.

cem “sen bu okul meselesini pek sevmiyorsun galiba, zorla gitmişsin zaten, değil mi?” diye sordu dün.
– biraz öyleydi, sen nerden anladın?
– amcama demedin mi, okulda sınıfın penceresinden görünen ağaç yapraklarını saymaktan başka bir şey yapmazdım diye, ordan anladım.
– benim gittiğim okullar çok sıkıcıydı ya da bana öyle geliyordu, bilmiyorum. herkes aynı olmaz, amcan da okulu çok sevdiğini anlattı. bakalım sen okulu nasıl bulacaksın?

Blogda okul işleri
This entry was posted in cem'in günlüğü, eğitim/okul, fotolar, yasemin. Bookmark the permalink.

5 Responses to >okula başlamadan önceki gün

  1. >benım cadıda baslıyor bu yıl bakalım ne olacak,aynı durumdakı annelerle bı dayanısma blogumu kursak

  2. >benım cadıda baslıyor bu yıl bakalım ne olacak,aynı durumdakı annelerle bı dayanısma blogumu kursak

  3. >Cem okulu sevecek bence bizde bu sene okula başlıyoruz biz diyorum kızımdan çok bende bir heyecan var sevecekmi,uyum sağlayacakmı ya okuyamazsa endişeleriyle doluyum, okulu ben severdim ama arkadaş etkeninin öğretmen etkeninin çok önemli olduğunu düşünüyorum zira 1.sınıfı başka bir bölgede çok kötü bir öğretmenle bitirmiştim ve nefret etmiştim ama yeni bir yere taşınınca dünya tatlısı bir öğretmene ve şeker gibi arkadaşlara sahip oldum, okulda zevkli hale geldi güzel bir yıl diliyorum Ceme

  4. Anonymous says:

    >Okullariniz hangileri? İnşallah cocuklarimiz bilzeri üzmeden, yormadan, mutlu bir öğrencilik geçirerek başarılı bir şekilde okurlar. İnşallah üniversiteden mezun oluşlarni da görürüz. Şanslari bol olsun. Sevgiler.

  5. Nihal says:

    >Hayırlı olsun🙂 Sevgiler…Not: Rüya güzelmiş:):):)Nihal

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s