>sarıkanat biliyor mudur?

>cem’le balıkçıdaydık:

yasemin: 10 tane sarıkanat verir misiniz?
cem: bu balıkların adı neden sarıkanat?
y: bak kanatları, yani yüzgeçleri sarı renkte, o yüzden.
c: onlar bunu biliyorlar mı?
y: neyi?
c: adlarının sarıkanat olduğunu?
y: bildiklerini sanmıyorum, onlar balık, bu ismi onlara insanlar vermiş.
c: peki onlar balık olduklarını biliyorlar mı?
xox
sarıkanat demişken;
This entry was posted in cem'in günlüğü. Bookmark the permalink.

4 Responses to >sarıkanat biliyor mudur?

  1. Ozgur says:

    >Başlığı görünce tam lüferim ah lüferim diyecektim, gördüm. Ben de ekliyeyim hemen. Bu arada küçük bir zihin felsefecisi yetişmiş oradan. Büyük sorular, çok büyük. Öptüm küçük filozofu.

  2. Müge says:

    >Ah, ah! Seni küçük zeki şey! Bayılıyorum bu çocuğun maceralarına!

  3. Anonymous says:

    >arizona dream'de miydi,'fish knows' diye tekrarlananbir söz vardı. onu hatirlatticem'in sorususevgilerasli c.

  4. >Haha nefis bir sorgulama! İyi ki yazmışsın!

Leave a Reply

