>bir dolap kitap

>


bu blogu gördünüz mü?

Sonra oturup düşündüm, çocuk kitaplarını niye bu kadar seviyorum diye. Sonra fark ettim ki, çocuk kitapları aslında hayata bambaşka bir yerden bakıyor. Çok daha içten, daha dolaysız, çok daha olduğu gibi… Tabii kaliteli çocuk kitaplarından söz ediyorum. Yoksa, işaret parmağını sallaya sallaya “Hımm, işte bu kitaptan filanca dersi alacaksın,” diyen, öğütleri çocuğun gözüne gözüne sokan kitapları kastetmiyorum.

http://birdolapkitap.com/


This entry was posted in çocuk kitapları, öneriler, link. Bookmark the permalink.

6 Responses to >bir dolap kitap

  1. HUYSUZ says:

    >evet, ben de blogda yazdım geçen gün :)harika!

  2. >yasemin , gün geçtikçe her önerdiğini not eder oldum. blogun öyle bir yol gösterici ki bana inanamazsın…

  3. >Ben de bayıldım. Böyle bloglar çok faydalı işte!teşekkürler Yasemin.

  4. >iki gun once gördum bu blogu, yasemin'e e-mail atayim dedim, firsat bulamadim işe bak! allahtan senden kaçmıyor🙂

  5. Banu says:

    >Ama biz yan sokağa taşındık, adresimiz değişti: http://www.birdolapkitap.com Bekliyoruz🙂

  6. yasemin says:

    >merhaba, adresi güncelledim.

Leave a Reply

