>ağaca çıkmak

>

ağaca çıkmak yaşam eğitiminin bir bölümüdür ve bütün tehlikeli şeyleri yasaklamak çocuğu bir korkak yapar.
bugüne kadar çocuk üzerine okuduklarım arasında en beğendiğim kitaplardan birinden: tık
This entry was posted in amsterdam, çocukluk, öneriler, fotolar, kitaplar, meşaz. Bookmark the permalink.

8 Responses to >ağaca çıkmak

  1. >Kesinlikle katılıyorum. Ne kadar ağaç varsa çıksınlar:)

  2. yasemin says:

    >özgür iyi cüceler'de seninkileri gördüm anlattılar mı🙂 bi de ben senin her modelini seviyorum mu demiş doğa, o repliğe bayıldım, bayıldım…

  3. ASLISH says:

    >evet biraz cesaret lazım sanırım..Bu arada mimledim sizi🙂

  4. yasemin says:

    >aslısh selam, mimini cevaplamaya çalışacağım. 7 ilginç özellik bulamazsam 7 özellik yazabilirim değil mi🙂

  5. elif says:

    >heyy bu bizim parktaki agaca benziyor!

  6. yasemin says:

    >zaten o🙂 görmemişin bi ağacı olmuş tutmuş çükünü koparmış, tırmanacak ağaç mı var burda?

  7. >merhaba, bende de böyle ağaca tırmanan biri var, ada…harika bir cümle…

  8. >merhaba, bende de böyle ağaca tırmanan biri var, ada…harika bir cümle…

Leave a Reply

