>3 yıl oldu

>



Onurlu ve güvenli bir kardeşlik için,
Hrant için adalet için,
19 Ocak’ta onun öldürüldüğü yerde buluşacağız.

19 OCAK’TA HRANT İÇİN ADALET İÇİN

14 : 30 – Agos Gazetesi önü


This entry was posted in duyuru, link. Bookmark the permalink.

4 Responses to >3 yıl oldu

  1. Evren says:

    >Merhaba Yasemin, Ben bir süredir yazdıklarını büyük bir ilgiyle okuyorum. Eline yüreğine sağlık. Aslında Hrant Dink duyurusuyla ilgili bir yorum bırakacaktım ama beceremedim. Neyse, diyecektim ki 23 Ocak'ta Boğaziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezinde bir anma programı düzenlenecek, belki haberin vardır. Saat 14-15 arası da 4-8 yaş grubu çocuklar için bir etkinlik varmış –belki Cem'le gitmek istersiniz diye düşündüm, haber vereyim dedim. Sevgilerimle… Evren

  2. yasemin says:

    >Evren🙂 dediğim gibi mesajını daha fazla kişiye ulaşır düşüncesiyle buraya taşıdım, benim de haberim yoktu. tekrar teşekkürler.

  3. Evren says:

    >Eline saglik Yasemin:) Biz malesef istanbul'da degiliz ama katilacaksaniz tum sevgilerimizi ve kizginliklarimizi sizinle yollayalim…

  4. ozi says:

    >katillere inat kardeşimsin hrant.kendi blogum olmadığından senin bloga korsan eylem koydum:)

Leave a Reply

