>günün sözü

>… çocuklar antenleri olmasa da, annelerine kablo ile bağlıdırlar. sadık abonelerdir onlar, bütün yayınları açık seçik izlerler, dekoder ihtiyaçları yoktur.


bunu nerde görüp de not ettiğimi hatırlayamadım, şurdandı büyük ihtimal.
This entry was posted in alıntı, annelik/babalık, çocukluk, bebek. Bookmark the permalink.

6 Responses to >günün sözü

  1. füsfüs says:

    >evet evet ordan, ben de bir an nerden diye düşünürken hatırladım sonra linki gördümzaten bu cümleyi okuduğumdan beri davranışlarımın yanında düşünce ve duygularımı da kontrol etmeye uğraşıyorum, ama çok zor…

  2. Bahar says:

    >Çok güzelmiş :))) Ozaman bu kitabı da tavsiye ediyorsunuz onu mu anlamalıyım🙂

  3. Anonymous says:

    >Yasemin kitap nasil ? iyi mi? alayim mi?Sesil

  4. yasemin says:

    >merhaba,alıntıyı yazarken kitabı önermek geçmemişti aklımdan. tavsiye olduğunda "öneriler" etiketini kullanıyorum🙂 kayda değer bölümleri vardıböyle altını çizdiğim ama özellikle önermeyi düşünmedim.

  5. Kaymacina says:

    >Yasemin blogunu yeni keşfettim çok keyifli yazıyorsun tebrikler ..ben söze takıldım kaldım.. ne kadar gerçek ve biz ne kadar az farkındayız..

  6. yasemin says:

    >teşekkürler kaymacina🙂 evet, bence de çocuklarla aramızdaki bağ çok fazla düşünmeye değer bir konu.

Leave a Reply

