>jack & lale

>

lale’nin shining afişini anımsatan pozu.

shining: mutlaka izleyin.
This entry was posted in amsterdam, öneriler, filmler, fotolar. Bookmark the permalink.

10 Responses to >jack & lale

  1. Anonymous says:

    >Hahaha, cok guldum! Ne sirin cikmis Lale.

  2. Ozgur says:

    >laleyi tercih ediyorum ben:)Bi de yanyana koyunca birbirlerine bakıyolarmış gibi:) Güldüm akşam akşam..selamlar.

  3. elif says:

    >bi dakka bunu konustuk muydu biz?

  4. yasemin says:

    >yooo… siz de mi benzetiyodunuz?

  5. elif says:

    >hahahahahhhahhahaben bu iki fotoyu yanyana facebook accountuma yuklediydim haftalar once.

  6. yasemin says:

    >facebook'ta olmamamın zararları!:p

  7. Nihal says:

    >Facebook'u olmayan birini daha buldum. 2 olduk:)

  8. elif says:

    >yok ya, ilk defa super oldu bak :p

  9. yasemin says:

    >niye ilk defa olsun, benim için orda olmamak her zaman super :pnihal, onur da yok= 3🙂

  10. Ayse says:

    >yasecim yaaaa geriden geliyorum da koptum!! süpermiş

Leave a Reply

