>özlem

>

havaalanına giderken takside somurtan cem’e sordum:
– onları biraz özliycez di mi?
cem: hayır
yasemin: ?
c: ben biraz özlemiycem, çok özliycem.
xoxoxox
cem bu sabah, ali ve lale’yle görüşmeden önce en az 1 yıldır elini sürmediği ama 20 gündür istanbul’da ve amsterdam’da onlar sevdiği için beraber izledikleri charlie ve lola cdlerinden birini seçti. uyandığı zaman da onur’a “şimdi hollanda’da olmak isterdim” demiş. charlie ve lola cdsini baştan sona izlemesine, süresi günlük cd izleme kotasının 2 katı olmasına rağmen ilk kez sesimi çıkarmadım bugün. 
xoxoxox

biraz önce elif yazdı; bunu da unutmak istemedim:

2009/9/2 Elif:
Az once lale ben yasemini cok ozledim dedi, durduk yerde


lise sonda tanıştığımızda sadece ikimizdik elif’le, şimdi 7 kişiyiz.
This entry was posted in amsterdam, cem'in günlüğü, fotolar, güzel şeyler. Bookmark the permalink.

11 Responses to >özlem

  1. FUNdy says:

    >çok şekersiniz.

  2. sardunya says:

    >Çok şanslıyım ikinizi de tanıdığım için. Ne güzel ailelersiniz siz.

  3. >Merakla bekliyorumbu gezinin detaylarını senden dinlemek için. Yaşasın sonunda Cem da sevmiş Charlie & Lola'yı:)

  4. Rosewell says:

    >peki elif in ikizleri oldu mu?? :))o iki cimcime ikiz mi? ben benzettim de :))

  5. elif says:

    >resimler harika gene.cem'e soyledin mi ali'nin "ben buyuyunce cem olucam" dedigini?

  6. yasemin says:

    >Rosewell oldu evet ali'yle lale ikizler :)Elif hemen soyledim cok tatli ya hani yarisci olacakti🙂

  7. yasemin says:

    >Elif ben yeni duyuyorum ali'nin bu dedigini🙂

  8. elif says:

    >dun mailde yazdiydim ama gmail'de bi gariplikler oldugunu dusunmuyor degilim. o maili almamis olabilirsin.

  9. füs says:

    >yaaa walla kıskanıyorum sizi, bizim kız da 3 yaşında ama cem'den tık yok defne'ye karşı:(

  10. yasemin says:

    >ya şimdi sordum niye istemiyosun diye hani beni ağlatmıştı ya diyor. hiçbi şeyi unutmuyor bu çocuk. belki büyüdükçe bi yakınlık doğar diyip bekliycez :p

Leave a Reply

