>amsterdam`a inis

>

pazar gunu (dun) 20.30 civari amsterdam`a iniyoruz.
ucakta 7 kisiyiz: elifler + biz
hep beraber elifler`in diemen`deki evine dogru yol aliyoruz.
istanbul`da bizdeydiler, simdi iade-i ziyaret. tam 3,5 yil sonra yeniden amsterdam`dayiz.
buyutmek icin fotolara tik

This entry was posted in amsterdam, fotolar, gezi-inceleme kolu, şarkılar. Bookmark the permalink.

2 Responses to >amsterdam`a inis

  1. yaban says:

    >Merhaba Yasemin, Cuma gunu sizden ayrilirken tekrar gorusebilecegimizi dusunuyordum ama haftasonu benim icin pek iyi gecmedi, sizi arayamadim. Seninle tanistigima ne kadar memnun oldugumu soylemek ve iyi yolculuklar dilemek icin mail adresine bakindim, bulamadim. Sen bana gmail den gulusybn yazarak ulasabilirsin. Umarim tekrar gorusme imkanimiz olur. Bundan sonra daha cok gezi yazisi yazmaya gayret edecegim, tabii once gezmem gerek.. Cem'i opuyor, sana da iyi sanslar diliyorum. sevgiler,

  2. yasemin says:

    >sağol yaban. gezip yazarsan benim için çok güzel olur. amsterdam'ın izini senin yazılarından sürmeyi çok isterim.biz de daha çok görüşmek isterdik. neyse seneye daha hazırlıklı oluruz🙂 geçmiş olsun tekrardan.

Leave a Reply

