>bu hafta televizyonda

>

23 temmuz perşembe 22.00, cnbce

bu hafta cnbce’de mutlaka izlemek istediğim iki film: julia ve home.

filmler üst üste iki gün, çarşamba ve perşembe günleri gösterilecek, aynı kanalda daha önce de yayımlanmıştı, bu sefer kaçırmayım bari.
.
julia’da tilda swinton. hayranıyım.
22 temmuz çarşamba 22.00, cnbce
This entry was posted in öneriler, filmler, tv. Bookmark the permalink.

5 Responses to >bu hafta televizyonda

  1. >Julia'yı izledim, sıra Home'da :))

  2. yasemin says:

    >ben de izledim ama beğenmedim, sen nasıl buldun? tilda swinton'u bile beğenemedim ya. hiç olmamış bi film :(home kesin daha kayda değer bir film olacak, eminim yani🙂

  3. >Home tek kelimeyle harikaydı.Tekrar izleyecek kadar inanılmaz…Sayende izlemiş oldum:)Svg,

  4. yasemin says:

    >biz de beğendik🙂 dvdsini alacağız, hem biz izleriz tekrar, hem de cem izlesin diye sonra.

Leave a Reply

