>manifesto

>

Manifesto of the idle parent

  • We reject the idea that parenting requires hard work
  • We pledge to leave our children alone
  • That should mean that they leave us alone, too
  • We reject the rampant consumerism that invades children from the moment they are born
  • We read them poetry and fantastic stories without morals
  • We drink alcohol without guilt
  • We reject the inner Puritan
  • We fill the house with music and laughter
  • We don’t waste money on family days out and holidays
  • We lie in bed for as long as possible
  • We try not to interfere
  • We push them into the garden and shut the door so that we can clean the house
  • We both work as little as possible, particularly when the kids are small
  • Time is more important than money
  • Happy mess is better than miserable tidiness
  • Down with school
  • We fill the house with music and merriment

    This entry was posted in annelik/babalık, çocukluk, cem'in günlüğü, link, meşaz, onur, yasemin. Bookmark the permalink.

    8 Responses to >manifesto

    1. Ozgur says:

      >Oh yeaaahAna babalara özgürlük!Ben varım. (Biraz daha büyüsün daha dışarı bırakamam, yazık:)

    2. Anonymous says:

      >ohh yasemin bunu çok sevdim .keşke anne babalık bu olsa idi :)) .aslinda bazi maddelerini uyguuyorum ben ( drink alc.without guilt ,create happy mess -her ne kadar kocam arkadan toplasa da ,rejecting inner-puritan -evet cok yapiyorum .okuldan ve pedagogdan fırça yiyorum,time is more important than money -ALWAYS.son madde her zaman olmalipaylaştigin için teşekkurlerps :bu arada pazar "the wrestler"i seyrettim.cok fena oldum.iste ben böyle filmlerden hoşlanıyorum sevgilerSesil

    3. Nihan says:

      >Hallalluhay derim ben buna. Yapabilir miyim acaba

    4. Sardunya says:

      >evet gururla söylüyorum bahçeye resmen itip evi temizledim. bildiğin ittim. annem kriz geçiriyordu. umarım "idle" olma hali birer nesil atlayarak devam etmiyordu da kizima da gecer:) ogluma da:)))

    5. yasemin says:

      >merhaba,bu işte ama benim ortalıkta gördüğüm bu değil de, hep bi örnek olma çabası, ki o da çevreye (ele güne) karşı + bi didaktiklik çocuğa karşı. yapay işler bunlar, niye kendisi gibi olmaz insan anne olunca onu anlamam. sigara içer çocuktan gizli, e o ne öğrensin şimdi senden: sigara içmemeyi mi, yaptığını gizlemeyi mi? o kadar denyo değil ki çocuklar, anlarlar her şeyi.benim itebileceğim bi bahçem yok ne yazık ki, olsaydı bir an olsun tereddüt etmezdim ama :p bahçeye iteleme bi yana, tatile para harcamamak dışındakilerin hepsi bizde en başından beri yürürlükte :p mahalle baskısından ve "bu ne biçim anne", "anne dediğin sigara-içki neyim içmez" türevi bakışlardan başka bi yan etkisi yok, ki ona da alışıyor insan zamanla. benim muhallebi çocuklarına ve o lüzumsuz bağımlılığa hiç tahammülüm yok.

    6. aysenil says:

      >Gozum doldu okuyunca. Ben oyle buyudum (yani bir cogu gecerliydi). Biz de sirf bu yuzden 15 yildir oturdugumuz Cihangir'i terkedip Maslak'a tasiniyoruz. For more time, a garden and in order to fill the house with more music and merriment…

    7. Elif says:

      >yasmin su yerin adi neydi?

    8. yasemin says:

      >elif, mailine bak.

    Leave a Reply

    