>cadıyla oğlu

>

t-box’ın witch tişörtünü alsam mı dediğim bir anda son of a witch boyunu da görünce ikisini birden alma isteğiyle dolup taştım. ama almadım. aklım önce cem’in buruşuk bir tişörtü giymek istemeyeceği gerçeğine, ordan da tişört çekmecesine kaydı. 
1) evet, çocuklar alıp götürdüğünüz her şeyi giymiyorlar. tarzlarını biliyor ve ona göre alıyorsanız tamam. cem bi ben10 tişörtüne asla hayır demez mesela şu anda. spaydırmen’e çok düşkün değil ama yuvada moda herhalde, tişörtünü istemişti. bi zamanlar burda, “spaydırlı bi şey de almayız canım artık o kadar da değil” diye salladığım laflar kafamda çınlarken pazarda lisanslı, gerçek spaydırmen tişörtünü 5 gaymeye bulunca, “a cem istiyordu bundan” diye koşarak gidip bi tane alıverdim. ama bakın yumuşacık ve o hep gördüğümüz kabız resimden daha yaratıcı bir sahne var üzerinde. cem tişörtünü giymek için kurumasını zor bekledi. 
tişörtün üzerinde sevdikleri karakterlerden biri yoksa, giyerken arıza çıkarabiliyorlar bu yaşlarda. cem dümdüz tişörtleri sevmiyor, düz beyaz kısa veya uzun kollu (ben de bunları seviyorum çocuk için hiç kullanışlı olmasa da) aldığım tişörtleri ancak gece yatarken giydirebildim şimdiye kadar. gerçi şimdi çocuk şu cadı fikirli tişörtü ne kadar giymek istemese o kadar haklı olurdu ya, neyyse. 
2) çekmecesinde bu yaza yetecek kadar tişörtü var cem’in. buruşuk tişörtün ne kadar güzel olduğunu anlatmak için dil dökmeme gerek kalmadı yani. bu arada merak ettim, ne diycektim acaba ikna etmek için, “burdaki harflerden biri başka türlü yazılsaydı ikimiz de güme giderdik” mi? cadılık müessesinden ve bizim şimdi ne sihirli işler çevirebileceğimizden falan dem vururdum herhalde. geçen seneden kalan tişörtlerin bazıları hala giyilebiliyor + geçen yılki indirimden bu yaz giysin diye topladığım bikaç tişört de var. yeter. 

çekmecedeki en sevdiğim tişörtlerinden biri.

bu da tişört üstünde kapağı görülen albümle aynı adlı şarkı
almadığım için hatırladıkça alsa mıydım diye soracağım şeylerin arasına bu ikisi de girdi şimdi galiba. bazı şeyler alınmaz sonra da unutulurlar. bakalım bu ikili unutulacak mı, alsa mıydım diye ara ara hatırlanacak mı yoksa sonunda gidilip alınacak mı? bunu zaman gösterecek. 
This entry was posted in gündelik, güzel şeyler, şarkılar. Bookmark the permalink.

6 Responses to >cadıyla oğlu

  1. ikiz Bebek says:

    >güzelmiş tshortler,aklında kalacağına,çekmecende kalsın🙂

  2. nilo says:

    >Bayıldım ben bunlara:D Alıcam hemen:D

  3. yasemin says:

    >ikiz bebek doğru diyosun :)nilo başka modeller de var, you're my sunshine, original-copy, büyük bela-küçük bela… ben cadıları çok sevdiğimden buna taktım.

  4. Sardunya says:

    >Ben sen yazmayınca tatile gittiniz sandım. Sonra da buna inanıp aramadım bile:) Dün oğluna 5 liraya ben10 tişörtü alan anne:)

  5. Sardunya says:

    >aaa ben bir kıza bir oğlana alayım şu belalı olanı:) aklınla bin yaşa!

  6. yasemin says:

    >sardunya selam, yok ya çok fena hastalanıp yatağa yapıştım. doktorlar geldi gitti eve. telefonlar kapalıydı, cep tel.in üstü tozla kaplanmıştı. tozlu cep telefonu🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s