>şehrin ortasında böyle bir yer

>

This entry was posted in fotolar, haftasonu önerileri, istanbul, slide. Bookmark the permalink.

11 Responses to >şehrin ortasında böyle bir yer

  1. Girno says:

    >YAsemin, inanamıyorum, burayı bilmiyor muydun? NAsıl bahsetmedim ben, aslında blogda yazmıştım bir ara…Biz o kadar sık giderizk i analatamam,Ada bayılıyor, acayip helecan yaptım şimdi ve sen oaraya yürüme mesafesinde oturuyor olamazsın!Bir gün orada buluşmak farz oldu ozaman!!!!Çocukların bisikletlerini kapıp gitmeli …

  2. Girno says:

    >bu arada evet tehdit altında ama öğretmen evi, anne baba öğretmen olunca biz sık giderdik çocukluğumdan beri oraya, halka da açtılarki koru talan edilmesin, dediğin gibi ne kadar sürer bilinmez, otel motel olmaması için yada alışveriş merkezi!!!!!!!

  3. Girno says:

    >bu arada evet tehdit altında ama öğretmen evi, anne baba öğretmen olunca biz sık giderdik çocukluğumdan beri oraya, halka da açtılarki koru talan edilmesin, dediğin gibi ne kadar sürer bilinmez, otel motel olmaması için yada alışveriş merkezi!!!!!!!

  4. yasemin says:

    >girne yürüme mesafesinde değilse de yakınım. çok geç keşfettik ama sık gideriz artık, kek sözümü de unutmadım beraber giderken yaparım artık🙂

  5. nilo says:

    >Benim ilkokul öğretmenim Validebağ öğretmenler huzurevinde kalıyor, onu ziyaret ederken keşfetmiştim bende…Ama uzun zamandır gitmiyordum, hatırlattığın çook iyi oldu, oğluşumla bizde keşfe çıkalım:)

  6. yasemin says:

    >nilo, huzurevini gördüm, öğretmenler içinmiş demek orası. iyi keşifler!

  7. Girno says:

    >Unutmamışsın keki😉 Süpersin ne diyim… Tamamdır ozaman kek senden, çaylar benden olsun…

  8. elif says:

    >cok guzelmis, biz de gidicez belli ki. kaplumbagali filan!

  9. yasemin says:

    >umarım çok sıcak olmaz. sıcak hava fobisi bu sene iyice tepe yaptı bende, olmazsa seneye ayarlayıp 2 hafta arhavi'ye falan kaçalım. ama bi dakka ya sen sıcak seviyordun di mi:/ amsterdam'dan arhavi'ye niye kaçasın ki? oralarda da cem'i nasıl oyalaycaz yalnız gitsek, neyse gelin bi konuşalım.

  10. Ashley says:

    >MERHBA çok tatlı sevimli bir blog. u slat göterilerini hep görüyorum ama bi türlü yapamıyorum. şimdi son aşamasına geldim code u alıp ctrl c yapıp ctrl v ile yapştırın diyor olmuyor – copy paste diyor olmuyor siz nasıl yapabildiniz acaba ? o kadar yüklediklerim sanırım boşa gidicek şimdi😦

  11. Ashley says:

    >Başardım , sizn blogunuzdan fikir aldım saylır.Çok teşekkür ederim. İyi tatiller

Leave a Reply

