>en büyük kim?

>– anne, anne

– ne oldu?
– bi şey söyliycem sana
– söyle
– biliyor musun en büyük trabzon değilmiş
– hangisiymiş peki?
– fenerbahçe’ymiş
– kim dedi?
– alp’in ananesinin komşusu
– o kim ya?
– en büyük trabzon değilmiş ama
– herkes kendi tuttuğu takımın en büyük olduğunu sanır, boşver.
– ama ben orda en iyi fenerbahçe diyemedim, demedim.
– iyi olmuş demediğin, niye diyeceksin ki zaten?
foto ve diyalog: aralık 2008

This entry was posted in cem'in günlüğü, fotolar. Bookmark the permalink.

2 Responses to >en büyük kim?

  1. Fortunata says:

    >ama ama Trabzon’un renkleri daha güzel:))

  2. yasemin says:

    >ben de sana yazacaktım tam. bugün çok önemli bi şey oldu: kapri kralını buldum! dur mailde anlatayım.

Leave a Reply

