>konser: rufus wainwright

>

rufus salı günü burda!
This entry was posted in duyuru, rufus. Bookmark the permalink.

2 Responses to >konser: rufus wainwright

  1. elif says:

    >aloooo… bak bana hic cevap veriyo mu? dokmiyim rezilliklerini ortaya. rufus kadar kiymetimiz yok be!

  2. yasemin says:

    >dök be, ne var bak ben dökeyim: hiçbi şey ayarlamadım hala😀 ne vize ne pasaport ne bilet! yok bi türlü odaklanamadım o işe😀 (otuziki diş sırıtış) kızım boya başlıyor evde yakında, sürekli bi işler var. çeşitli ustalarla konuşup duruyorum gün boyu. cem’in ilk haftası yeni yerde, araba hadisesi diyer tarafta… ben ağustos’ta gelecektim temmuz uymuyo ki, ehe :S gelcem nasilsa, ben gelmişken çok kalmak istiyorum nütfen anla beni. valla daha çok seviyorum seni rufus’tan. ne diyim daha😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s