>en iyi yönetmen

>nuri bilge ceylan az önce cannes’da en iyi yönetmen ödülünü aldı. ödülünü tutkuyla sevdiği yalnız ve güzel ülkesine adadığını söyledi.

http://www.nbcfilm.com/3maymun/3maymun.php?mid=1

This entry was posted in filmler. Bookmark the permalink.

3 Responses to >en iyi yönetmen

  1. şadan says:

    >töreni izledim bu akşam ve çok keyiflendim. ne güsel:)

  2. Anonymous says:

    >cnbc -e ‘de kendisi le ayaküstü yapılan röportajı izledim.Gurur duydum .Çok sakin ve soğukkanlı bir tavrı idiUzak filminin 5.dakikasında çok sıkıldım ve filmi bıraktım.İnşallah 3 maymun ile kendisini tanıma şerefine erişeceğimSevgilerSesil

  3. yasemin says:

    >sesil merhaba, ben iklimler ve uzak filmlerini ama özellikle uzak’ı çok seviyorum, üç maymun’dan sonra uzak’a bir şans daha tanır mısın🙂

Leave a Reply

