>persepolis

>14 mayıs çarşamba 22:00, cnbc-e

This entry was posted in öneriler, filmler, tv. Bookmark the permalink.

6 Responses to >persepolis

  1. Isil Simsek says:

    >Yasemin,bu film çok güzel.Kitabini da okuduk biz.Toparlayabilirsem ben de yazmayi düsünüyorum blog’a.

  2. yasemin says:

    >evet ışıl ben de çok sevdim, kitabını da aldım ama onu henüz okumadım.

  3. Nihan says:

    >Heyecanla bekliyor ve her heyecanla bekledigim filmde oldugu gibi uyuyakalmamayi umid ediyorum.

  4. yasemin says:

    >nihan uyursan dvdsi çıktı ordan izlersin veya kitabını okursun ya da ben izleyeli epey oldu ama ben de kaldığın yerden yazmaya çalışırım sana, onur benden daha iyi hatırlar, gerekirse onunla beraber yazarız🙂

  5. Nihan says:

    >ben de sana guveniyorum zaten yasemin. closer’i super anlattin. sanki seyretmisim gibi etkilendim.

  6. elif says:

    >aferim cnbcye

Leave a Reply

