>kedi

>
Kendinize, çocuğunuza kedi almayı düşünüyorsanız eğer, lütfen, lütfen sokak kedisi alın. Cins kediden farkları yoktur, çok da güzeldirler. Size köpek sadakati göstermezler ama, en halisinden bir kedi muhabbeti sunabilirler.

tık

foto: miyes 2004 eylül, bizim kedi irmik

This entry was posted in alıntı, fotolar. Bookmark the permalink.

9 Responses to >kedi

  1. PINAR says:

    >Sayfanızı yeni keşfettim ve çok sevdim. Sizi ve Cem’i sık sık ziyaret edicem demek ki.Sevgilerimle.

  2. elif says:

    >vi$$ imbik abi!

  3. yasemin says:

    >meraba pınar.elif eblaadım, defalarca söyledim sana imbik abi değil abla diye ama olmadı, anlatamadım…

  4. elif says:

    >hakket kalin kafaliyim.

  5. Selin says:

    >Gerçekten ne iyi söyledin, Yasemin. Kedileri sokaktan, köpekleri de barınaklardan! Inşallah bir gün gelecek petshoplarda hayvan satılması tümüyle durdurulacak. Bu arada, barınaklarda o kadar güzel cins veya cins olmayan köpekler varki içiniz gider. Neyse, ilgilenen olursa diye bizim derneğin adresini vereyim: http://www.bgd.org.tr Barinaklardan hayvan almak isteyen olursa, bana direkt de yazabilir…Öpüyorum seni Yasemin, böyle güzel bir yazı yazdığın için…

  6. yasemin says:

    >meraba selin, ben yazmadım, sevin okyay yazmış, ondan alıntı yaptım; yazının tamamı için de alıntı paragrafa ve altındaki ‘tık’a link verdim. sevgiler.

  7. Selin says:

    >Sen sitende yer verdin ya, bu bana yetti. Ben yine de seni öpüyorum:) Sevgiler

  8. miyes says:

    >aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😦 irmikkkkkkkkkkkkkkguzellik kralicesi…yasmin sen ne guzel severdin onu…nasilda huysuzdu domuz! hic elletmezdi…sanki bizimle hic tanismadi…soguk nevale…ama asildi belki de ondandir – asalet zor is vesselam :)ne guzel yakalamisim bende baksana tarih olmus bile o an…ne guzel de cikmis ‘suprizzzzzzzzzzzz’ dercesine pamuk seker suratli insan seniiii…bi olsan da siksam seni sarilsam sen de tirmalasan beni…ne mutluluk…🙂

  9. yasemin says:

    >evet galiba bu irmik’in bendeki en güzel pozu. yine huysuz. keçi.

Leave a Reply

