>cem’den sebzeli balık tarifi

>

This entry was posted in çocuklara, cem'in günlüğü, cem'in sevdiği tarifler, ev aktiviteleri, mutfak hikayeleri, slide. Bookmark the permalink.

14 Responses to >cem’den sebzeli balık tarifi

  1. Anonymous says:

    >aman tanrim !!! gozlerim yasardi -acaba dogranmis soganlardan mi ???yasemin, cem’e kocaman bir aferin! soyle lutfen benim icin… jamie oliver, marco pierre white da kim oluyormus canim, peh?🙂 slide mukemmel olmus… defalarca izledim…hala inanamiyorum cem buyumus ve annesine yardim ediyor! brilliant!^^bu arada, sebzeli balik da nefis gorunuyor hmm hmm . . .Miyes

  2. Isil Simsek says:

    >çok tatlısınız,ayrica harika bir slight olmus bu!

  3. elif says:

    >palamut da cok nefis gorunuyor canim… eline saglik cem! afiyet seker olsun.

  4. >harika olmuş. balık da cem de sunum da… gülümsetti beni.

  5. Nihan says:

    >Cem’in ellerine sağlık. Peki acaba fırın kaç derecede idi annesi?

  6. yasemin says:

    >yazmayı unutmuşum fırın 200 dereceydi nihan. 20 dakikada falan oldu yanlış hatırlamıyorsam.

  7. Anonymous says:

    >Senin gibi anneler çoğaldığında,bizler pek çok şeyi tartışmayacak bunun yerine sadece üreteceğiz:)Sevgilerimle,seni ve cemi öpüyorum…Ayşen

  8. f�s says:

    >k�z���m, �ok komik olmu� cem,koptum burada seyrederken, walla sunum da �k fiyakal� hemen yapaca�m bu yeme�i, hatta defneye yapt�raca�m:)

  9. f�s says:

    >k�z���m, �ok komik olmu� cem,koptum burada seyrederken, walla sunum da �k fiyakal� hemen yapaca�m bu yeme�i, hatta defneye yapt�raca�m:)

  10. endiseliperi says:

    >hah haa gözlük fikri mükemmel, ben de deneyeceğim:) balık da nefis görünüyor. eline sağlık cem.

  11. figen says:

    >vayy süper demek bıçakta kullanabiliyor cem afferin..nefis görünüyordu balık..

  12. Anonymous says:

    >Doruk pazar sabahları omlet yapıyor diye gururlanıyordum, cem işi bayaa bir ilerletmiş🙂

  13. >Cem’in balık tarifini bu akşam yapıyoruz🙂

  14. yasemin says:

    >afiyet olsun🙂 biz de somon ve kabak, havuç ilavesiyle denedik bu akşam. defne ve maydonoz koymadık. böyle de iyi oldu.

Leave a Reply

