>bahçede

>20 temmuz 2007 cuma, akşamüstü

yandaki minik bahçedeyiz. ben bankta bi şeyler okuyorum. cem bisikletini yan tarafa park etmiş, yüzü duvara dönük, konuşuyor. baktım uzaktan, duvarda kocaman kahverengi bir salyangoz.

cem’in o sırada sorduğu sorular ve kendi kendine verdiği cevaplar:

– salyangozlar tişört giyer mi?
– yok.

– baba giyer mi?
– giyer.

eeee noolmuş? bilmiyorum. hayat böyle bir anda her zamankinden daha tatlı, daha yaşanılası geliyor bana, o kadar. bu kadar basit işte salyangozlar tişört giymezler.

This entry was posted in çocukluk, cem'in günlüğü. Bookmark the permalink.

3 Responses to >bahçede

  1. sardunya says:

    >Bu kadar basit işte:)Çekilir mi bizim uzun cümlelerimizle hayat… neymiş? salyangozlar tişört giymez.

  2. vildan says:

    >çok tatlı.bu tür cümleleri tek tük de olsa bikaç kez duydum benimkilerden, ne demek istediğini anlayabiliyorum. evet bu kadar basit :))(mailini çok geç okudum,sonra cevap yazdım. şimdi de o maile devam edeceğimi hatırladım.)

  3. gülçin says:

    >böyle kısa cümleler kurmayı unutmamamız lazım.sevgiler

Leave a Reply

