>the end

>

This entry was posted in filmler, fotolar. Bookmark the permalink.

9 Responses to >the end

  1. şadan says:

    >güzeldi bitti. filmler hakkında yazacakmısın yasemin? ben keyifle okurum.

  2. yasemin says:

    >şadan yazamam ben. ta filmekimi’nden bi film var, çok isterdim o filmden bahsetmeyi, bak ekim’den beri, ama yok, hiç kalkışmayım. belki filmle ilg. hissiyatımdan bahsetmeyi denerim sonra ama onu bile yapamam gibime geliyor. werner herzog’un grizzly man. izlemiş miydin? http://www.iksv.org/filmekimi/Filmekimi_2005.asp?day=1&fid=12&sid=4

  3. şadan says:

    >izlemedim yasemin.ama filmi hatırladım. programı,filmleri okurken ilginç olduğunu düşünmüştüm. belki tekrar olacak ama film yazılarını seviyorum.sevgiler.

  4. Anonymous says:

    >nerelerdesin yasemin?

  5. Isil S. says:

    >Yasemin,özlettin kendini. Nerelerdesin?

  6. uzakyakin says:

    >Merak ediyorum, uzun zamandir haber yok, hersey yolunda mi?

  7. Anonymous says:

    >meleba, nerelerdesin ? yoksa yine virüs olayımı ? çok özletme

  8. yasemin says:

    >meleba iyiyim. kayda değer bi şeyler yoktu son günlerde vardıysa da ben göremedim. çok şahane günlerdeyiz ya o yüzden herhalde. birazdan kısa bi şey söyliycem bi mani çıkmazsa.

Leave a Reply

