>hasta günler

>

pazen pijama, hikaye kitabı, öksürük, hırıltı, burnum aktı, ateşim var mı, doktor ziyaretleri, parka gideliim, nola’yı izliyceem, anne, akşamları baba, tren yolu yapalım mı, küçük pazıl istiyorum been, şrek oku, kamyonu anlat, karıştırıcıyı (çimento kamyonu) anlat, süt içmem, yemiycem tost, meyve yemiycem, bisküvi de yemem, sadece çorba.
This entry was posted in cem'in günlüğü, fotolar. Bookmark the permalink.

7 Responses to >hasta günler

  1. Sardunya says:

    >çok geçmiş olsun çoookkk…doktor maceranızı okuduğumda ben anı yaşamıştım dedim, hem de kaç kez:( ama tedaviyi kabul etmeme tavrın da cidden takdire şayan benim için. ayakta alkışlaıdm, bilesin:)

  2. SanemcEtamin says:

    >Cok gecmis olsun, cok da tatli masallah😉

  3. murat okan says:

    >Sevgili cem, büyük geçmiş olsun sevgili yeğenim, hastalık dönemi geldi yine dikkat etmek lazım, üzerini sıkı sıkı giy parka giderken🙂 Kendinize çok dikkat edin ve iyi bakın.Sevgiler…

  4. yasemin says:

    >aaa murat okan🙂

  5. Aslı says:

    >Daha iyi misiniz?Çok şeker görünüyor da, iyileştiyse çok öp benim için diyecektim.

  6. yasemin says:

    >öpüyorum aslı, biraz öksürüğü kaldı, iyileşiyor hızla.

Leave a Reply

